Informējam, ka Slimnīca reizi mēnesī ar atgādinājuma īsziņu informē pacientus par neapmaksātiem rēķiniem.
Īsziņa par neapmaksātu rēķinu tiek nosūtīta arī šādos gadījumos
- Jūsu telefona numurs ir norādīts kā kontakttālrunis citai personai, kura ir saņēmusi pakalpojumus slimnīcā;
- Jums pienākas valstī noteiktie atvieglojumi, bet neesat uzrādījis attiecīgos dokumentus vai ārstniecības procesā ir veiktas manipulācijas, ko valsts neapmaksā, piemēram, maksa par asins paraugu noņemšanu u.c.;
- Apdrošinātājs nav sedzis ārstēšanas izmaksas.
Īsziņā informējam, ka esam uzsākuši sadarbību ar A/S Kredītinformācijas birojs, taču tā tiks realizēta Kredītinformācijas biroju likumā noteiktajā kārtībā. Šī informācija nav draudi, bet informatīva norāde un aicinājums risināt radušos situāciju.
Neskaidrību gadījumā aicinām sūtīt jautājumu uz e-pastu stradini@stradini.lv, iekļaujot detalizētu informāciju, vārdu, uzvārdu, personas kodu, tālruņa numuru, rēķina summu, kā arī maksājuma uzdevumu, ja rēķins ir apmaksāts. Informāciju var saņemt arī zvanot uz tālruņa numuru 67069579 darba dienās no plkst. 09:00 līdz 16:00.
Rēķinus var apmaksāt jebkurā Slimnīcas kasē vai pārskaitot uz Slimnīcas norēķinu kontiem:
SEB Banka, Konta. Nr. LV93UNLA0003029467144
SWEDBANK AS, Konta. Nr. LV74HABA0551027673367
Apmaksājot rēķinu, obligāti jānorāda rēķina numurs vai pacienta personas kods, par kuru tiek veikta apmaksa!
Ja pacients nevar apmaksāt izrakstīto rēķinu un vēlas to samaksāt pa daļām, vienošanos par maksājuma grafiku (līdz 12 mēnešiem) var sagatavot klientu apkalpošanas speciālists klientu informācijas centrā D9 korpusā vai jebkurā reģistratūrā slimnīcas teritorijā. Attālināti to var nokārtot, zvanot uz augstāk minēto telefona numuru vai sūtot elektroniski parakstītu iesniegumu. Vienošanās attālināti tiek parakstīta abām pusēm izmantojot elektroniski drošu parakstu.
Lai pacients atkārtoti saņemtu Slimnīcas izrakstīto rēķinu, pacientam par to jāinformē slimnīca. Rēķinus iespējams saņemt tikai uz e-pastu, ko pacients norādījis saziņai medicīniskajā dokumentācijā, vai pašrocīgi (vai ar drošu elektronisko parakstu) parakstītā iesniegumā. Šādi ierobežojumi noteikti, lai aizsargātu pacientu datus atbilstoši Vispārējās datu aizsardzības regulas prasībām.