Pieraksta tālrunis: 67069280
Iestatījumi
Fonta izmērs
Kontrasts

Pacientu pieredze

Mūsdienu straujajā dzīves ritmā ir nepieciešama spēja ātri reaģēt uz radušos situāciju, izvērtēt to un rast risinājumus, kas uzlabotu mūsu pacientu aprūpi, uzturoties slimnīcā.

Tiešsaistes anketa ir viens no rīkiem, kas palīdz noskaidrot pacientu pieredzi, kā arī izvērtēt un novērst iespējamos riskus.

KĀPĒC piedalīties aptaujā?

  • tas palīdzēs noskaidrot, ko slimnīcā darām labi un kas būtu jāuzlabo;
  • tā ir iespēja uzlabot sniegto veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti;
  • kā arī - tā ir Jūsu iespēja pateikties slimnīcas personālam.

KĀ piedalīties aptaujā?

  1. Iestājoties slimnīcas diennakts stacionārā, līgumā dodiet savu piekrišanu par dalību aptaujā;
  2. Pēc izrakstīšanās no slimnīcas uz savu norādīto e-pastu un/vai tālruņa numuru saņemsiet saiti ar pacientu pieredzes aptauju;
  3. Lūdzu, aizpildiet to un palīdziet uzlabot pacientu pieredzi slimnīcā.

PAR aptauju:

  • Aptauja ir anonīma un to vari aizpildīt 30 dienu laikā no saņemšanas brīža;
  • Dalību aptaujā var pārtraukt jebkurā brīdī;
  • Aptauju aizpildīt drīkst arī pacienta pārstāvis.

Tikai kopā mēs varam veicināt pozitīvu pacientu pieredzi slimnīcā, nodrošinot kvalitatīvus un drošus veselības aprūpes pakalpojumus!

Vairāk par pacientu pieredzes mērījumiem Latvijā var iepazīties SPKC mājaslapā: https://www.spkc.gov.lv/lv/pacientiem-par-pacientu-pieredzes-merijumiem