Iepirkuma detaļas
Aktīvs
Autoruzraudzības veikšana būvprojektam “Telpu grupas renovācija 15.korpusa 2.stāva labajā spārnā, pārrunu telpas izveide, durvju uzstādīšana un kāpņu telpas remonts, pagaidu operācijas zāles izveide 4.operāciju blokā, noliktavas izveidošana 39.nodaļas telpu grupā, Pilsoņu ielā 13, Rīga
Iepirkuma veids:
Iepirkums PIL 9.pantā noteiktā kārtībā.
Iesniegt līdz:
Aktīvs
Iepirkuma dokumenti
Nolikums:
Papildus informācija:
Informējam, ka VSIA “Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīca” (turpmāk - Pasūtītājs) plāno veikt iepirkumu “Autoruzraudzības veikšana būvprojektam “Telpu grupas renovācija 15.korpusa 2.stāva labajā spārnā, pārrunu telpas izveide, durvju uzstādīšana un kāpņu telpas remonts, pagaidu operācijas zāles izveide 4.operāciju blokā, noliktavas izveidošana 39.nodaļas telpu grupā, Pilsoņu ielā 13, Rīga”, identifikācijas Nr. PSKUS 2021/224 (turpmāk – iepirkums).
Ievērojot iepirkuma pašmērķi - godīgas, atklātas un brīvas konkurences apstākļos izvēlēties Pasūtītājam saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu, kā arī īstenojot Publisko iepirkumu likumā noteiktos nosacījumus attiecībā par pienākumu pirms iepirkuma izsludināšanas veikt saprātīgus tirgus izpētes pasākumus un sagatavot atbilstošas prasības, kas nodrošinātu Pasūtītāja vajadzību apmierināšanu, bet arī radītu iespēju iesniegt maksimāli daudz piedāvājumu, nevajadzīgi neierobežot konkurenci, Pasūtītājs vēlas izmantot Publisko iepirkumu likuma 18. panta trešajā daļā norādīto, saņemot konsultācijas no piegādātājiem, par iespējami izvirzāmajām prasībām. Lūdzam iesniegt viedokli par iespējami izvirzāmajām prasībām, kas iekļautas iepirkuma dokumentācijas projektā līdz 2021. gada 22.decembrim plkst.10:00, nosūtot to uz e-pasta adresi: diana.belozerova@stradini.lv (tālr.+37125995257).
Ievērojot iepirkuma pašmērķi - godīgas, atklātas un brīvas konkurences apstākļos izvēlēties Pasūtītājam saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu, kā arī īstenojot Publisko iepirkumu likumā noteiktos nosacījumus attiecībā par pienākumu pirms iepirkuma izsludināšanas veikt saprātīgus tirgus izpētes pasākumus un sagatavot atbilstošas prasības, kas nodrošinātu Pasūtītāja vajadzību apmierināšanu, bet arī radītu iespēju iesniegt maksimāli daudz piedāvājumu, nevajadzīgi neierobežot konkurenci, Pasūtītājs vēlas izmantot Publisko iepirkumu likuma 18. panta trešajā daļā norādīto, saņemot konsultācijas no piegādātājiem, par iespējami izvirzāmajām prasībām. Lūdzam iesniegt viedokli par iespējami izvirzāmajām prasībām, kas iekļautas iepirkuma dokumentācijas projektā līdz 2021. gada 22.decembrim plkst.10:00, nosūtot to uz e-pasta adresi: diana.belozerova@stradini.lv (tālr.+37125995257).