Meklējot veidus, kā uzlabot mūsu pacientu apkalpošanu un strādāt pēc iespējas efektīvāk, sākot ar šodienu, 15.jūliju, uzsākam izmantot robotzvanu, kas pacientiem atgādinās par pierakstu uz vizīti vai izmeklējumu. Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas robotizētais atzvans vienmēr tiks veikts no tālruņa 67133010.
Līdz šim zvanu centrā ikdienu bija nepieciešami astoņi darbinieki, kuri atzvanīja, lai atgādinātu par pierakstu un pārliecinātos, ka pacienti uz vizīti ieradīsies. Prognozējam, ka līdz ar robotzvana ieviešanu, pacientu sazvanīšanai būs nepieciešams ievērojami mazāks darbinieku skaits, tādējādi varēsim palielināt darbinieku skaitu, kuri ikdienā saņem pacientu zvanus.
Klientu informācijas un apkalpošanas daļas vadītāja Dzintra Kļaviņa: “Atbilstoši slimnīcas stratēģijai uzlabot pacientu pieredzi slimnīcā, ievērojot labas apkalpošanas principus, turpinām pilnveidot un attīstīt slimnīcas pakalpojumus, lai tie būtu viegli un ērti pieejami mūsu pacientiem. Būtiska robotzvana – automatizētā atgādinājuma - priekšrocība ir atslogots personāla resurss, liela apjoma datu apstrāde un pacientu informēšana īsā laika periodā, proti, operatīvi varam atzvanīt un informēt lielu pacientu skaitu. Automatizētais risinājums ļaus slimnīcai pārliecināties par to, ka pacients uz vizīti tiešām ieradīsies, šī informācija aiztaupa daudz rūpju – laicīgs paziņojums par neierašanos ne tikai atvieglo speciālistu darbu, bet arī sniedz iespēju palīdzēt pēc iespējas vairāk pacientiem.”
Šodien robots Nils zvanīs un atgādinās par pierakstu pacientiem, kuriem vizīte plānota trešdien, 20.jūlijā. Sazvanītajam pacientam būs četras izvēles iespējas: apstiprināt vizīti, to atteikt, norādīt, ka zvans uz viņu neattiecas, kā arī izvēlēties ziņu noklausīties vēlreiz. Ja gadījumā pacients nebūs sazvanīts, robots pēc četrām stundām zvanīs atkārtoti, kā arī pacientam būs iespēja pašam atzvanīt robotam un saņemt informāciju par pierakstu sev ērtā laikā un vietā. Viens no robotzvana piemēriem: “Sveicināti! Atgādinām, ka esat pierakstīts Stradiņa slimnīcā pie speciālista: neirologs Zanda Ozola, divpadsmitajā maijā pulksten deviņos nulle, nulle. Lūdzam ierasties savlaicīgi reģistratūrā, ieeja Ā1. Lai apstiprinātu ierašanos - nospiediet taustiņu viens. Lai atteiktu pierakstu – nospiediet taustiņu divi. Lai noklausītos atkārtoti - nospiediet taustiņu trīs. Ja šis zvans neattiecas uz jums - nospiediet taustiņu deviņi.”
Robotzvana risinājumu nodrošina uzņēmums OSS Networks, ar kā palīdzību dienas laikā ir iespējams sasniegt līdz pat vairākiem desmitiem tūkstošu pacientu.
Atgādinām, ka ārstu pieņemšana un izmeklējumi notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties aicinām pa vienoto pieraksta tālruni 67069280 vai izmantojot e-pierakstu slimnīcas mājas lapā.