Pieraksta tālrunis: 67069280
Iestatījumi
Fonta izmērs
Kontrasts

Izsludināta pieteikšanās uz Stradiņa slimnīcas padomes locekļu amatiem

12.03.2025

Aicinām pieteikties uz VSIA “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” padomes locekļu amatiem

Pieteikšanās: līdz 07.04.2025.

Valsts kanceleja sadarbībā ar Veselības ministriju izsludina konkursu uz VSIA “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” padomes trīs padomes locekļu amatiem:

·       1. amata profils – attīstības jautājumi;

·       2. amata profils – veselības aprūpe;

·       3. amata profils – finanses.

Attīstības jautājumu profils

Piedāvājam:

  • iespēju pieņemt sabiedrībai būtiskus lēmumus veselības sektora jomā;
  • iespēju vadīt valstiski nozīmīgus pārmaiņu procesus;
  • mēneša atlīdzību (bruto): 2 700 euro (padomes loceklim) vai 3 000 euro (padomes priekšsēdētājam);
  • interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālu kolēģu komandā;
  • unikālu profesionālo pieredzi un sadarbību ar starptautiskajiem partneriem;
  • labus darba apstākļus.

 

1.         Obligātās minimālās prasības:

1.1.   Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

1.2.   Nevainojama reputācija;

1.3.   Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai – tiesībzinātnē, finansēs, ekonomikā, vadībzinībās, uzņēmējdarbībā vai citā pielīdzināmā jomā;

1.4.   Valsts valodas prasmes amata pienākumu pildīšanai atbilstošā līmenī un normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā un  angļu valodas prasmes atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei ne zemākas par C1 līmeni;

1.5.   Darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā), kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu padomes locekļa/-les uzdevumus un atbilst vismaz vienai no šādām prasībām:

-              vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes locekļa amatā

 vai

-              vismaz divu gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības padomes locekļa/-les amatā

vai

-              vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā (iestādes vadītājs vai tā vietnieks) valsts vai pašvaldības iestādē, kas atbildīga par veselības nozares politikas veidošanu vai īstenošanu veselības aprūpes pakalpojumu jomā.

1.6.   Vismaz triju gadu darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā) attīstības un pārmaiņu procesu vadīšanā, kas skar organizācijas struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā, kapitālsabiedrības stratēģijas izstrāde un īstenošanā, korporatīvā pārvaldība, iesaistīto pušu vadībā un uzņēmumu un komandas vadībā.

1.7.   Vēlama pieredze un izpratne inovāciju ieviešanā un digitālās transformācijas projektu īstenošanā. Vēlama spēja un iepriekšēja pieredze sadarboties, prezentēt uzņēmuma viedokli ārējām ieinteresētajām pusēm un pieredze starptautiskās globāla mēroga kompānijās, t.sk. ārpus Latvijas.

1.8.   Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta sestās daļas prasībām, ja piesakās neatkarīgā padomes locekļa amatam;

1.9.   Atbilstība likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām.

 

2.         Vadības kompetences:

2.1.   stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence);

2.2.   pārmaiņu vadīšana (būtiskā kompetence);

2.3.   darbinieku motivēšana un attīstīšana;

2.4.   orientācija uz attīstību;

2.5.   lēmumu pieņemšana un atbildība.

 

Veselības aprūpes profils

Piedāvājam:

  • iespēju pieņemt sabiedrībai būtiskus lēmumus veselības sektora jomā;
  • iespēju vadīt valstiski nozīmīgus pārmaiņu procesus;
  • mēneša atlīdzību (bruto): 2 700 euro (padomes loceklim) vai 3 000 euro (padomes priekšsēdētājam);
  • interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālu kolēģu komandā;
  • unikālu profesionālo pieredzi un sadarbību ar starptautiskajiem partneriem;
  • labus darba apstākļus.

 

1.         Obligātās minimālās prasības:

1.1.   Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

1.2.   Nevainojama reputācija;

1.3.   Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai – medicīnā, sabiedrības veselībā, veselības vadībā vai citā pielīdzināmā jomā;

1.4.   Valsts valodas prasmes amata pienākumu pildīšanai atbilstošā līmenī un normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā un  angļu valodas prasmes atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei ne zemākas par C1 līmeni;

1.5.   Darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā), kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu padomes locekļa/-les uzdevumus un atbilst vismaz vienai no šādām prasībām:

-              vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes locekļa amatā

 vai

-              vismaz divu gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības padomes locekļa/-les amatā

vai

-              vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā (iestādes vadītājs vai tā vietnieks) valsts vai pašvaldības iestādē, kas atbildīga par veselības nozares politikas veidošanu vai īstenošanu veselības aprūpes pakalpojumu jomā.

Vai

-              vismaz 10 gadu starptautiski atzīta pētniecības vai konsultāciju pieredze medicīnas jomā vadošā akadēmiskā personāla amatā (asociētais profesors, profesors, vadošais pētnieks).

1.6.   Vismaz triju gadu darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā) veselības aprūpes organizēšanas jautājumos, tai skaitā jautājumos, kas saistīti ar ārstniecības iestāžu darbību.

1.7.   Vēlama spēja un iepriekšēja pieredze sadarboties, prezentēt uzņēmuma viedokli ārējām ieinteresētajām pusēm un/vai medijiem un iepriekšēja pieredze kādā no atzītākajām veselības aprūpes iestādēm ārpus Latvijas.

1.8.   Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta sestās daļas prasībām, ja piesakās neatkarīgā padomes locekļa amatam.

1.9.   Atbilstība likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām.

 

2.         Vadības kompetences:

2.1.   stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence);

2.2.   orientācija uz rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence);

2.3.   pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana,;

2.4.   orientācija uz attīstību;

2.5.   pārmaiņu vadīšana.

 

Finanšu profils

Piedāvājam:

  • iespēju pieņemt sabiedrībai būtiskus lēmumus veselības sektora jomā;
  • iespēju vadīt valstiski nozīmīgus pārmaiņu procesus;
  • mēneša atlīdzību (bruto): 2 700 euro (padomes loceklim) vai 3 000 euro (padomes priekšsēdētājam);
  • interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālu kolēģu komandā;
  • unikālu profesionālo pieredzi un sadarbību ar starptautiskajiem partneriem;
  • labus darba apstākļus.

 

1.         Obligātās minimālās prasības:

1.1.   Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

1.2.   Nevainojama reputācija;

1.3.   Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai – finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbībā, vadībzinībās vai citā pielīdzināmā jomā;

1.4.   Valsts valodas prasmes  amata pienākumu pildīšanai atbilstošā līmenī un normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā un  angļu valodas prasmes atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei ne zemākas par  C1līmeni;

1.5.   Darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā), kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu padomes locekļa/-les uzdevumus un atbilst vismaz vienai no šādām prasībām:

-              vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes locekļa amatā

 vai

-              vismaz divu gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības padomes locekļa/-les amatā

vai

-              vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā (iestādes vadītājs vai tā vietnieks) valsts vai pašvaldības iestādē, kas atbildīga par veselības nozares politikas veidošanu vai īstenošanu veselības aprūpes pakalpojumu jomā.

1.6.   Vismaz triju gadu darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā) uzņēmuma (kapitālsabiedrības) finanšu vadības jautājumos, risku pārvaldībā, iekšējās kontroles sistēmas un iekšējā audita jautājumos, tai skaitā vēlama izpratne jautājumos, kas saistīti ar veselības pakalpojumu finansēšanas sistēmu.

1.7.   Vēlama spēja un iepriekšēja pieredze sadarboties, prezentēt uzņēmuma viedokli ārējām ieinteresētajām pusēm. Vēlama pieredze iepirkumu procesu organizēšanā, pārvaldībā un kontrolē. Vēlama pieredze starptautiskās globāla mēroga kompānijās, t.sk. ārpus Latvijas. Vēlama starptautisko un vietējo grāmatvedības standartu pārzināšana. ACCA, CFA vai CPA var tikt uzskatīts kā priekšrocība. Vēlama pieredze investīciju projektu uzraudzībā.

1.8.   Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta sestās daļas prasībām, ja piesakās neatkarīgā padomes locekļa amatam.

1.9.   Atbilstība likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām.

 

2.         Vadības kompetences:

2.1.   stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence);

2.2.   orientācija uz rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence);

2.3.   plānošana un organizēšana;

2.4.   lēmumu pieņemšana un atbildība

2.5.   pārmaiņu vadīšana.

Vadības kompetences tiks vērtētas konkursa pēdējā kārtā.

Ierobežojumi kandidātiem/-ēm ir noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtajā daļā un papildu atbilstība likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām.

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 07.04.2025. (ieskaitot) elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: nominacija@mk.gov.lv.

Kandidātus/-es lūdzam  iesniegt šādus dokumentus:

1.     Pieteikuma vēstuli, iekļaujot informāciju, kas apliecina profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” padomes locekļa/-les amatam, norādot vēlamo kompetences jomu (amata profilu). (Ja vēlas kandidēt vairākās jomās, tad amata profilus vēlams norādīt prioritārā secībā.).

2.     Padomes locekļa/-es amata kandidāta/-es apliecinājumu (lūdzam lejuplādēt un izmantot sludinājumam pievienoto formu), apliecinot:

- atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām un neatkarīga padomes locekļa amatam papildus atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta sestās daļas prasībām;

- ka kandidāts/-e ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts padomes locekļa/-es amatā.

3.     Dzīves gājuma un darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauti arī galvenie sasniegumi, pašvērtējums par valodu zināšanām un kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs), (lūdzam lejuplādēt un izmantot sludinājumam pievienoto formu).

4.     Augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

5.     Valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (iesniedz tikai gadījumā, ja izglītība nav iegūta valsts valodā un tā nav dzimtā valoda).

6.     Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.

Informējam, ka kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā, līdz 15 minūtēm) par VSIA “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu:

1.         pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā Jūsu dati tiks nodoti VSIA “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam SIA “Fontes Executive Search”;;

2.         personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: tālr. 67082903, Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1050.

Jaunākie raksti

Aicinām pieteikties uz VSIA “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” padomes locekļu amatiem

Izsludināta pieteikšanās uz Stradiņa slimnīcas padomes locekļu amatiem

Pasaules Nieru dienā popularizēs skrīningu un pacienti dalīsies pieredzē

Pasaules Nieru dienā popularizēs skrīningu un pacienti dalīsies pieredzē

Jauns solis sirds ārstēšanā: katetra ablācija palīdz novērst sirdsdarbības pauzes un samaņas zudumus

Jauns solis sirds ārstēšanā: katetra ablācija palīdz novērst sirdsdarbības pauzes un samaņas zudumus